2009. június 5., péntek

Nati belső szentélye

Megnyílt Mazalin Nati kiállítása. Saját benyomásaimmal szeretném felkelteni az érdeklődéseteket: Belső szentély. Ez jutott először eszembe, amikor elgondolkodtam azon, mit láttam a képein. Falaknak éreztem őket, melyek rendíthetetlenül állnak, a nyugalmat védik a világ zajától. Ezeknek a képeknek van "szaga", kellemesen ódon, hűvös, de semmiképpen nem hideg... a képek előtt állva szűk sikátorokban jártam és régi házak nyirkos, málladozó falait érintettem tenyeremmel, rozsdás kapuk mögé képzeltem eleven belső kerteket, melyek elrejtik magukat,hogy érintetlenek maradhassanak. Egyedül sétáltam, de nem voltam magányos, bőrömön éreztem az elpusztíthatatlanság ígéretét. Meditatív kirándulást tehettem a művész belső szentélyében. Fantáziámat katalizálták a mondatok, amiket a művésznő a Civil Rádióban, március 20.-án elhangzott, "Láttató" c.műsorban mondott festészetéről. ( http://www.civilradio.hu/archivum.php )S.M. Fotók: Lantai József

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése